Sidor

söndag, december 30, 2012

Ha ha

Jag tänker köpa nya bäddset och har spanat på H&M Home. Tänkte att maken kanske skulle gilla de grårutiga och att det skulle kännas fräscht och fint. Men så tänkte jag att jag frågar honom, det finns ju så många att välja mellan.
Hans reaktion var "de där rutiga, dom vill jag då INTE ha".
Tydligen ser de ut precis som i lumpen, men då var de blå. Å se där de finns i blått också...
Ibland är det tur att man frågar.
:)

De grå jag funderade på att köpa och de blå som är "precis som i lumpen".
Jag är väldigt nöjd med de andra bäddseten jag köpte därifrån, det känns som att man sover på hotell. Men i en skön säng.

1 kommentar:

  1. Man ska tydligen fråga innan man köper. Beställde nytt set med handdukar från Ellos och ville köpa de ljusrosa men tänkte att Magnus inte skulle gilla dem och valde istället turkosa. Hans reaktion när han såg dem var att han hade hellre haft de rosa ;)

    Bra tips förresten, glömmer bort att hm har sånt på webben.

    SvaraRadera