Sidor

lördag, november 17, 2007

Peoples sexigaste män 2007

People har gett ut sin årliga lista över de sexigaste männen. Men nja, jag håller inte riktigt med dem i år smaken alla har ju inte samma sak, lyckligtvis.
Nummer ett på årets lista är Matt Damon med väldigt mycket blåare ögon än han har. Jag har inte sett senaste Bourne filmen men han måste vara väldigt sexig i den filmen eftersom han aldrig någonsin varit det minsta lilla het tidigare. Jag ser det då inte.
Nummer två är Patrick Dempsey, ni vet McDreamy. Jag tycker att listan hade varit mycket bättre om han varit nummer ett. Snacka om en man som vuxit till sig, från "Can't buy me love" till "Sweet home Alabama" och Grey's anatomy.
Trean, Ryan Renolds är lite obekant. Jag tror inte att jag har sett honom i någonting alls.
Nr fyra är knappast någon nyhet, Brad Pitt. Förr satt han hemma med Jennifer Aniston och tyckte att det var helt okej att röka på lite. Nu åker han runt världen till olika välgörenhetsprojekt tillsammans med Angelina Jolie och alla kidsen.
Femman James McAvoy har jag aldrig sett, aldrig hört talas om. Sexan är däremot bekant och fin. Johnny Depp som kan se väldigt fin ut. Jag minns när jag såg första "Pirates of the Caribbean" och han dök upp. Jag skojar inte när jag säger att hela den kvinnliga halvan av publiken suckade. Vilka fantastiska bruna ögon. Han kan se riktigt het ut och sedan kan ha gå på nån premiär och se riktigt sunkig ut också. Kanske skulle han hellre stanna hemma i lugn och ro med Vanessa Paradis...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar