Sidor

lördag, september 04, 2010

Stresslistan

Kommer ni ihåg stresslistan?

En del har faktiskt hunnits med.
√ Taket i köket är målat
√ Jag satt upp en nya lampor som ger mer ljus
(men tapetsera om har jag inte gjort, kaklet är inte fixat och den där lådan är värre än någonsin.)√ Sovrummet är målat om tapetserat.
(Men en vägg behöver fixas om igen efter fönsterbytet)

√ Hallväggarna är målade
√ Hallpanelen är målad
√ Vi har en ny vit hatthylla och stadigare skohyllor√ Yngsta grabbens rum är helt omfixat

√ Lite fukt gjorde att vi städade upp i klädkammaren
√ Jag fick till sist upp gardinerna i vardagsrummet (Svärmor sydde dom, jag bara satte fast ringarna och hängde upp)
√ Väggbonaden från Thailand är på plats i vardagsrummet
√ Affischen pappa målat har jag låtit rama in på riktigt och hängt upp
√ Fotoväggen med alla pojkar och lite bröllopsfoton hänger på plats i hallen

Jag tror faktiskt att jag ska ta och skriva en ny stresslista. Så får vi se om ett år vad vi hunnit med då...

1 kommentar:

  1. Hej!
    Malin tipsade mig oma tt du kanske hade lite koll på någon illustratörutbildning? att du kanske har gått någon eller så? Jag skulle verkligen uppskatta om du ville dela med dig av dina erfarenheter i så fall.

    SvaraRadera