Sidor

måndag, januari 20, 2014

Stresslistan 2014

Hemmafixlistan inför 2014
Jag hoppas att vi hinner färdigställa och slutföra några trådar som fortfarande är lösa. Vi/jag ska inte hitta på fler projekt innan det är klart och så vill man ju hinna leva och bo lite också...
I år ska jag lära mig att sätta upp lister. Jag har många ställen att öva på. Det blir årets uppdrag! :)

Uterummet
Lister i tak och golv och där det behövs.
Koppla in kaminen.

Kontoret
Lister runt dörren
Tröskel ut mot uterummet
Måla garderobsdörrarna och listerna runt dem.

Sovrummet
Lista runt fönstret.
Fixa en fönsterbräda.
Hänga upp några fotografier vid fönstret.

Hallen
Sprätta bort listerna och måla dörren till toaletten.
Måla hallgarderoben och dörrarna.

Toaletten
Koppla in badrumsfläkten
Bygga låda runt golvvärmereglaget

Alvas rum
Hon behöver ny säng. Jag har sett ut en som ska passa från Ikea.
Det behövs nån vettig leksaksförvaring.
Jag ska måla en tavla (canvasen har jag haft länge nu).

Utomhus
Räcke till trappen (Pappa/Morfar ska fixa det åt oss)
Bättra på lite färg på några ställen
Måla grunden ett varv till

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar