Sidor

söndag, november 19, 2017

Söndagssummering

Dottern har tappat ännu en  två mjölktandtänder till. När de väl blir nån lös så verkar de lossna i par och fort gick det från att den var lite lös till att de kom ut.

Veckans hemmafix:
Plötsligt händer det. Halltaket blev färdigmålat. Micke hjälpte mig att tejpa över trappen med papper och då vågade jag stå där och måla utan dödsångest. Men sista varvet med lackfärgen fick han faktiskt måla.

Läsvärt:
I en PK-värld får alla vara sig själva


Veckans rensning:
Hotmailen - rensade bland gamla mail och skräpkorgen där jag hade över 700 olästa så sorterade jag efter avsändare och avprenumererade på sånt som inte längre är intressant.

Veckans shopping:
I måndags inhandlade en 4-veckors utmaning med kost och träning. Så imorgon börjar mitt nya liv.

Efter jag jobbat några timmar i lördags körde jag en sväng på Toysrus och köpte julklappar, skönt att vara ute i god tid. Men med läskunniga barn kan man ju inte skriva vad man köpt. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar