Sidor

söndag, april 21, 2019

Söndagssummering - lilleman 29 veckor


Påsklovsvecka.
Måndag fick dottern följa en kompis till Äventyrsbadet. Jag gjorde ett ärende och hämtade en barnstol jag köpt samt köpte toner till min skrivare för att göra mig redo för me&i party men så blev det uppskjutet då gästerna blivit sjuka.
Tisdag åkte vi till stugan till lunch och grillade korv och mashmellows. Mycket trevligt och inga mobiler eller surfplattor för barnen.




 
Onsdag hade vi en lång "familjefrukost" innan jag åkte iväg några timmar.
Torsdag åkte alla barnen till Äventyrsbadet med Johanna.
Fredag var vi alla helt lediga och grillade på min kusins ställe. Det var väldigt varm och jag hade klätt sonen för vinter. Till middag åt vi en köttbit och börek. Mums.


 
Lördag bakade jag scones till frukost, lunch och påskäggsmålning hos en annan kusin och sedan middag med syrrans familj på min stuga. Så trevligt med grillat. Dottern hade med sig en kompis som sedan sov över. Tjejerna lekte bra och somnade utan protester vid tio, när övernattningarna är på det här viset skulle man kunna ha dem varje lördag.


Lyssningstips:
De-stress your way to success

Tv-serie
I veckan såg jag sista avsnittet av Mad men, en serie vi plöjt här hemma långt efter alla andra. Sista säsongen var nog segast och det slutade inte som vi trott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar