Sidor

måndag, maj 18, 2020

Mera tapeter

Idag var jag i nära en tapetbutik i jobbet och behövde vänta några minuter så då passade jag på att ta en titt på "Louisa".

Men eftersom det finns billigare tapeter och "Louisa" tillhör de något dyrare så frågade jag om det inte fanns något liknande som är lite billigare. Då tog hon fram kartan "Northern stripes" (också från Boråstapeter) och där hittade jag - "Linen stripe" som jag till och med tyckte var finare.


Men ser jag på inspirationsbilderna så gillar jag Louisa mer. Svårt val det där men jag lutar nog ändå mot Linen stripe. Louisa är inte dubbelt så snygg i alla fall. Ska titta på den igen när jag kommit in i huset och fått mäta väggarna. Tapetytorna är nog inte så stora då ena väggen är halv och det är mer dörrar och öppet på andra sidan.

"Louisa" från Boråstapeter

"Linen stripe" från Boråstapeter


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar