Sidor

fredag, november 06, 2020

Köksfläkten är på plats

 

Härligt att öppna dörren och höra surret av fläkten.
Det fick bli en ny efter många om och men. Helst hade jag inte bytt då huset visst kräver en alliansfläkt som fungerar ihop med någon annan fläkt som sitter i huset. Det märktes tydligt i badrummet när den kopplades ut. Den nya är inte bara snyggare utan också bättre.

I helgen fick jag tag i en till skena till köksskåparna. Så nu är ett 60 cm skåp monterat och tyvärr trycker jag att blev väldigt stort mellan fläkt och fönster. Varför köpte jag inte två 40 cm istället för 2 stora och en liten. Det behöver ju inte vara som det var när jag skaffade både högre och djupare skåp.
Nu måste jag fungera hur jag ska göra...
Kaklet sitter ju på plats för ett 60 cm skåp men blir det bäst?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar