Sidor

måndag, oktober 09, 2006

Ikea v.41

Jag tror att dom skrivit fel, egentligen ska det stå veckor istället för arbetsdagar.

Idag tog jag mig alla fall tid på lunchen att ringa till Ikea. Det är svårt att låta så irriterad som man är när man håller en tekopp i ena handen. Lyckligtvis så säger man ”10 veckor sedan jag beställde” så får man viss respons i alla fall. Min order är tydligen ihop plockad så att beräknad leverans är fredag, men hon trodde att det nog blir måndag istället. Great, om jag får besök i helgen kommer det alltså fortfarande att se ut som ett slagfält, j-la skit.
Efter att ha jobbat med transporter så vet jag att jag hade kunnat skicka dessa paket med båt till USA (genom tull och allt) och det hade ändå varit framme på den 10 veckor. Det är så dålig service av ikea. Jag tror jag ska formulera ett brev och klaga. Dom kan få ge mig ett presentkort som kompensation.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar