Sidor

lördag, oktober 07, 2006

Nya promenadskor

Idag gick jag ut på stan med målet att hitta ett par skor. Jag gick till alla skobutiker jag kunde komma på. ”Dna” hade roliga skor det måste jag erkänna men nu var det inte riktigt partyskor jag letade efter. Till sist hittade jag i alla fall dessa bruna skor på ”Ecco”, i lagom prisklass. Så nöjd med mina insatser traskade jag hemåt och nu traskar jag omkring i lägenheten i mina nya skor i ett försök att gå in dem.

Idag har jag även varit på Ica och just innan jag skulle hälsa på en kille som såg bekant ut så kom jag på att anledning till att han såg bekant ut var för att min kompis M hade honom på väggen när vi gick på gymnasiet. Fotbollsspelaren Jesper Blomqvist, eller någon som var mycket lik honom. Måste genast berätta det för M, kanske jag borde frågat honom om en autograf som hon skulle ha kunnat få i 30-års present? Attans att jag inte tänkte på det! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar