Sidor

fredag, februari 23, 2007

Röda mattan

På söndag är det dags för oscarsgalan och de nominerade har förstås nominerats till andra priser före det. Dessutom har de varit tvugna att mingla runt på olika premiärer och göra reklam för sin film. Så nu blir det en titt i Penélope Cruz och Cate Blanchetts röda mattan garderob.Hur snygg är inte den svartvita klänningen?Jag önskar att jag hade hennes färger. Om jag hade den där beiga färgen skulle jag se helt sjuk ut.En annan oscarskandidat är Cate Blanchett. Den svarta klänningen har vissa delar i transparant tyg för att göra den lite "intressantare". Läcker urringning har den i alla fall och hon passar superbra i den lila blåsan. Så nu hoppas jag att hon inte dyker upp i nån tråkig beige kreation på söndag.Om det är någon som sett ovanligt fräsh ut på sistone så är det Drew Barrymore. Inte dom vanliga tråkiga svarta blåsorna till sönderblonderat hår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar