Sidor

onsdag, februari 13, 2008

Kärlek på avstånd

Jag kommer att bli väldigt bortskämd om det fortsätter så här. Idag fick jag tre stora vackra rosor tillsammans med ett kort. Egentligen skulle jag visst ha fått dom imorgon när det är ”Alla hjärtans dag”, men det gör mig ingenting att det blev idag istället.
Allra bäst hade det förstås varit om vi var i samma stad och blommorna kom tillsammans med killen, men man får väl tänka positivt – vi är i alla fall i samma land. Så vi pratade lite på telefon, sedan har jag blippat hemsida, chattat med mellanbarnet och skickat över de roligaste bilderna från semestern. Eftersom det är födelsedag snart när barnen är hos sin mamma ska vi baka tårta i helgen (lite i förskott så där). Jag gillar och baka och med fyra personer till som kan äta av tårtan behöver man knappast äta upp den själv. Önskemålet är prinsesstårta, så jag har tittat i receptböckerna och det verkar riktigt enkelt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar