Sidor

onsdag, augusti 05, 2009

På väggen på 80-talet

Pappa har en tendens att komma hit men något gammalt som jag äger i handen. Senast var det dessa tavlor. Det här är vad vi tyckte var snyggt på 80-talet - affisher som limmats fast på en spånskiva. Jag var så nöjd med den lilla kattflickan och sedan med den stora i lilarosa.

Tack och lov att 80-talet är över, det här är ju pinsamt.
Tur att jag var för ung för att vara helt moderiktig på den tiden...
Nu ska jag slänga mina tavlor på skräpsläpet - man kan ju inte spara på allt!

1 kommentar:

  1. Hahahaa, de där minns jag!! Jag satt dessutom och försökte måla egna såna där där en flicka satt och tittade drömmande ut genom fönstret. Posters/affisherna man hade på väggarna då, med svävande hästar, solnedgångar och kyssande par? Minns du dem?? :)

    SvaraRadera