Sidor

torsdag, januari 27, 2011

Våran lilla snoris

Inatt har Alva gnytt och vaknat med jämna mellarum. Jag har tröstat och vyssjat och undrat vad som var fel. Men mot morgonskvisten förstod jag att hon blivit förkyld. Så lillstackarn kunde knappt andas.
Tur att jag har så känslig näsa att jag använder nässpray för barn. Då kan vi ju använda samma. :)
Fast jag är ju inte förkyld, inte än i alla fall.

När det gäller Alva klär jag ju henne efter mottot: Det finns ingen anledning att inte ha sina finaste (rena) kläder på sig varje dag. Eftersom att hon växt så fort. Så idag åkte ett av stockholmsfynden på, fast jag trodde att Micke inte skulle tycka om den.
Men si det gjorde han, han tyckte hon var jättefin.
Tji fick jag!

1 kommentar:

  1. Hoppas förkylningen går över snart...

    Trevlig helg, kraaaam! =)

    SvaraRadera