Sidor

söndag, november 20, 2016

Söndagssummering


En lite tråkigare vecka denna gång. Vi avslutade den med att ta farväl av min fina farmor som begravdes i Arjeplog i fredags. En väldigt fin begravning men ack så sorgligt att tänka sig att man inte ska få träffa min glada älskvärda farmor igen.
Hon var alltid glad och sa aldrig ett ont ord om någon, en väldigt härlig och nöjd liten tant som verkligen blir saknad av hela släkten och halva Arjeplog som åt hennes pepparkakor på den tiden då synen tillät henne att baka dem.

Lördag var hade jag biljetter till Great Gig och så var jag även bjuden på tjejfest. Typiskt att det är allt samtidigt. Så jag åkte på tjejfest och sedan åkte jag in och lyssnade på showen som var riktigt bra. Denna gång med rockmusik som jag kände igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar