Sidor

söndag, mars 31, 2019

Söndagssummering - lilleman 26 veckor


Onsdag gjorde vi klart med banken och bodelningen. Jag har lite grejor kvar i huset, en tv, en lampa, en utekruka och säkert något smått som jag inte tänkt på. De kan jag lämna där tills jag behöver dem säger exet, så jag slipper förvara dem någonstans.

Torsdag åkte jag och hämtade några tavlor från stugan som fick sin nya plats i Alvas rum. När vi flyttar till eget boende blir det copy-paste på det. Möblerna och tavlorna samt tapeterna blir troligtvis samma som hon har hos mig nu. Tavlorna vet jag att hon velat ha länge...
Vill hon inte ha tavlorna i framtiden så jag vill ha dem i nått annat rum.


Söndag steg jag och barnen upp tidigt, det var bra. Vi är redan i fas för sommartid på första dagen istället för att ta smällen på måndagen och lida ännu mer på tisdagen. För kroppen är det ju egentligen bäst att sova samma tider hela veckan. Men det är ju fasligt skönt när man får sovmorgon nån gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar