Sidor

fredag, december 22, 2006

Julchoklad

Idag kom en av mina kursdeltagare och gav mig en påse med hemlagat godis. Speciellt till mig! Den luktar fantastiskt gott av choklad och kakao. Hemlagat känns som lite mer att någon har tänkt på en också, jag känner mig bortskämt speciell. Jag tackar allra ödmjukast...

Som om inte det vore nog så möttes jag av att en arbetskamrat sa att han hade något åt mig. Jag var rädd att det var ännu mer arbete men istället så var det några avsnitt av en favoritserie på dvd. Sånt här skulle jag lätt kunna bli bortskämd med!
En annan arbetskamrat fick presentkort av chefen att dela ut till dom han tyckte förtjänade dom så han bestämde att det var jag och han som förtjänade dom. Vi som inte fick vara med på Iksu spa i fredags. Så nu har jag ett presentkort på 15 minuter massage på Iksu spa (något som de andra tyckte var helt rätt eftersom de redan fått sådana).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar