Sidor

fredag, december 15, 2006

Julshopping

Julshopping ska ju egentligen vara till andra, men hittills har jag handlar mest till mig själv. Så nu är julhelgen planerad. En arbetskamrat fick i uppdrag att köpa xider på systemet på erboda eftersom det var slut i stan. Jag vet nog vad jag ska ha på mig i jul, nu när jag beställt två röda omlottklänningar från Ellos (expressleverans utan extra kostnad!). En utav dem måste vara en okej julklänning, hoppas jag. Annars får jag väl vara deprimerande svart och ha röda skor istället för röd med leopardskor. Jag har även beställt en ny mobil från Telia (Samsung x510). Den var även nästan gratis när man band upp abonnemanget i 12 månader, tidigare hade jag Telia pott som jag haft sedan 2000. Det kostade 6 kronor/minuten på dagtid, så det var dags att byta abonnemang. Min nya mobil är röd. Så i år är julen helt klart röd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar