Sidor

måndag, december 11, 2006

Plaza inspiration

Jag köpte senaste numret av Plaza resor för att man fick ”Match point” på köpet. Tänkte se filmen och kolla in tidningen. Filmen har jag inte hunnit se men däremot har jag bläddrat lite i tidningen och den verkar vara toppen. Senaste tiden har jag bläddrat i mina inredningstidningar och inte känt något speciellt intresse. Samma saker hela tiden, i tidningarna och i bloggarna på Internet. Men nu är jag väldigt inspirerad. Det var ett hem i denna Plaza tidning som kändes olikt det jag sett på senaste tiden. Ett hem i Stockholmsområdet där personen i fråga inrett i gråa nyanser med saker han hittat på sina resor. Trots att det var rätt så färglöst så tilltalade det mig verkligen. Den där stressen jag känner om ett hem är för vitt kom inte krypande. Det var verkligen fint. Nu kommer jag inte att inreda vardagsrummet i grått så där, men jag känner mig helt klart inspirerad. Så hur filmen är spelar inte så stor roll längre, tidningen har i alla fall fått en liten plats i mitt hjärta.

1 kommentar:

  1. Tack så jättemycket för det fina julkortet! Hoppas jag ska hinna ta tag i mina kort snart.

    SvaraRadera