Sidor

lördag, oktober 13, 2007

Foto

Ikväll har jag tagit mig tid att bläddra igenom alla mina "Foto" tidningar. De bilder som varit fina har jag skurit ut och ska stoppa i en mapp. Men mestadels innehåller tidningen tester av kameror och så trots att det var 2-3 års prenumeration blev inte skörden särskilt stor.
En av mina favoriter är i alla fall tillräckligt stor för att rama in och så hittade jag några bilder av blommor som jag också ska använda. De får duga tills jag kommer på vad jag egentligen vill ha i vardagsrummet.
Min favorit bland favoriterna var tyvärr för liten för att rama in.
"Theresa, Malaysia, 1992. Foto:Mikael Jansson" står det under den och sedan vet jag inget mera. Jag gillar den för att det är en kontrastrik svartvit bild. Den är lugn och har attityd samtidigt som den för tankarna till utlandet. Väldigt, väldigt snyggt foto.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar