Sidor

fredag, oktober 31, 2008

Fredags skoj

För någon vecka sedan fick jag ett tjockt brev. Det var min klassföreståndare på Strömbacka gymnasiet som skickat det. Hon hade rensat ur skrivbordet och hittat fotografier på mig. Ett fick mig att utbrista "Mäh herregud!", som i hur såg man egentligen ut på den tiden.

Jag minns att när jag nöjd och nypermanentad kom till skolan sa min klasskompis (Martin):
- Du ser ut som en golvmopp. Håret är bredare än axlarna.Så här i efterhand måste jag tyvärr erkänna att det låg nog något i det han sa...

Och tyckte du inte att det var roligt så kan du kanske titta på mitt otroligt vackra undervattensfoto på mig själv. Tjejerna i topmodel må ha tagit läckra undervattensfoton men de kan slänga sig i väggen. ;)

1 kommentar:

  1. Vad tycker du om den här spöklåten på youtube: http://www.youtube.com/watch?v=JAWz-eT02as

    SvaraRadera