Sidor

söndag, oktober 19, 2008

Vårt kök

Jag har fortfarande en del kvar för att känna att det är mitt kök också, men så här ser det ut.
Vårat kök:Jag tycker att taket är mörkt och trist och vill måla det vitt. Min älskling tycker att det är underhållsfritt.
Fortsättning av köksdelen. Där kan ni se påsen med engelska scones som jag bakade igår. Ni kan även se Mickes kokböcker, jag har 10 gånger så många och vill ha kvar allihop.
Matplatsen, när hela familjen är samlad är det fullt. Det kan bli en annan lösning på det hela i framtiden. Älsklingen gillade en lösning de hade på Ikea och jag tror att det kan bli jättebra. I framtiden ska vi bygga ett fint uterum och där har jag ett krav på att det ska rymmas tolv personer runt bordet. (Alla vi med föräldrar och syskon.)
Tidigare hängde det ett spegelfönster i furu här med små porslinspojkar från ica (jag gillar varken furu eller små porslinssaker), den har fått ge plats åt den "Den vitruvianske mannen" (som tidigare bodde i hallen) och så småningom vet man aldrig vad det blir.

1 kommentar:

  1. Det finns inget finare än vita trätak.Och så mycket ljusare det blir!Så jag tycker defenitivt att ni ska måla det!:)

    SvaraRadera