Sidor

tisdag, juli 21, 2009

Världen!

Yngsta pojken vill ha en likadan väggdekoration som sin kompis (en svart av världen) men den är lite mesig för hans stora vägg. Så därför ska "vi" måla en istället.
Jag har i alla fall hittat en karta att använda som underlag på Internet.

Vi städade bland hans leksaker i helgen och det blev så mycket finare där inne. Så med vita väggar och svarta möbler blir det lite mer tonårsrum. Inte för att han är tonåring än men rummet han har är för barnsligt. Det ska bli kul att fixa det åt honom. När det nu blir av...

I morse skjutsade vi maken till flyget så nu är jag ensam med barnen i en hel vecka. Lite nervöst eftersom jag aldrig haft dem själv förr, speciellt eftersom det är "Piteå dansar och ler" vecka.
Men hittills har det då gått bra förutom när det gäller ungspannkakan. Ska det vara så svårt att få till en pannkaka? Nu ringer jag min matlagningsexpert och ber om ett nytt recept!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar