Sidor

söndag, november 13, 2011

Fars dag fotografering

Fars dag idag och jag skulle fotografera lillan och skicka bilden till hennes pappa. Problemet var bara att hon somnat lite senare än vanligt och jag väckte henne så att hon skulle gå att få i säng ikväll. Dessutom var fotomodellen lite mamma-kramig och blev inte glad när morsan tog ett steg bakåt. Så det jag utgick ifrån var följande lilla modell.
Inte glad alls, stortjuter faktiskt
Så jag tröstade och väntade lite grann och sedan började jag fotografera henne och visa hur hon såg ut i kameran. Det blev lite gråt, det blev lite bilder där jag missade henne helt och lite halvdana bilder på flickan med bestämd min men inte gråtande i alla fall.
Jag gillar spana över axeln bilden. :)
Till sist så var hon på lite bättre humör och hade fått rekvisita i form av en stol. Hon gillar att klättra så utmaningen "kan du klättra upp och sätta dig på stolen" var precis vad som saknades.
Vips fick vi den där glada bilden att skicka till pappa Micke.  
Nöjd och stolt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar