Sidor

torsdag, december 04, 2014

Dagens

Idag har jag beställt kurslitteratur för en tusenlapp.  Roligare kan man ha för sina pengar det är ett som är säkert men jag tror det är en jättebra investering. Pluggeriet är väldigt intressant.
I denna omgång har vi en gruppuppgift som är jätterolig.
(Tur att jag tycker det, för om man inte gör det så borde man nog inte bli redovisningsekonom.)

Idag var hemmapluggar dag och samtidigt var snickaren här och bytte vår ytterdörr. Yeah!
(Och ett fönster.)
Jag stängde alla dörrar innan de kom, sen stängde jag in mig i uterummet och tände ljus. Så jag frös inte ihjäl utan hade det ganska mysigt.

Ikväll hade jag lite me&i försäljning så lillan fick hälsa på morfars en stund och jag fick faktiskt en biskvi till kaffet. Den var hembakad men smakade som en extra god Ekbergs biskvi. Lyx!

Detta är resultatet:
Sneakpeak. Snickaren ska sätta fast dörrfoder på utsidan imorgon.
Jag sa åt min man att nu kan man minsann inte gå naken i hallen längre. (Med två tonårsbonusbarn så gör jag ju ändå inte det särskilt ofta kan jag meddela.) Det är i alla fall väldigt ovant att kunna se ut genom rutan.
Vitt och fräscht! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar