Sidor

söndag, december 16, 2018

Söndagssummering - lilleman 11 veckor

Mer vardag än så här går det knappt att få in i en bild. Makaroner och köttbullar samt multiplicationstabellen läxa.


Ja, bebisen ammas. Mysigt.

Läsvärt:
8 steg till en mer jämställd vardag
I veckan föreläste Sandra Lindström gratis på Kaleido om den ojämställda stressen, men vardagen var för stressig så jag prioriterade bort det och nu ångrar jag mig. Men jag läste det här i alla fall...



Lillen har INTE sovit bra i början av veckan. Det började natten mot måndag då han var vaken mellan 3-6, lite mindre vaken nästa natt men det blev bara 2-3 timmars sömn per natt till natten mot fredag då jag sov 4 timmar. Det är inte mycket men jag kände mig ändå som en helt ny människa. Allt är relativt.
Visserligen hade jag kunnat lägga mig tidigare...

Kall torsdag-lördag. -17 grader.
Rönnen har knäckts av snön. Altantaket på stugan har däremot klarat sig.
Dottern redo för lucia. Skönt att jag kunde komma och titta det enda år som man får det.

 
Lillen i juloutfit. Vi såg lucia och sedan deltog jag på konferensen via facetime istället. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar