Sidor

tisdag, mars 03, 2020

Sportlov är sjuklov även i år

Sportlovet har kommit till norr.
Vi är inflyttade i min nya lägenhet på Klubbgärdet, där jag allra helst skulle vilja hitta ett hus. Så tillsvidare bor vi i lägenhet. En trapp upp och en uppförsbacke ifrån bilparkeringen. Bra läge i närhet till syster och pappa/morfar. Superfin utsikt, diskmaskin, tvättmaskin och flera garderober. Stora rum och många kvadratmeter.
Lilleman har fått en egen skåp för leksaker i köket.
Båda barnen är sjuka med hosta, snor och feber. Så jag torkar snor, medicinerar lillen så att förkylningsastman inte ska bli för förskräcklig och få fäste. Förhoppningsvis blir han inte hemma 2-3 veckor denna gång. Våren närmar sig ju, jag ser det på ljuset.
och jag tröstar mig med att det går över och jag har ändå många kartonger att packa upp.
När de är uppackade finns det fler att hämta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar