Sidor

söndag, augusti 27, 2006

Fyra...

Fyra arbeten jag har haft i mitt liv
- Lokalvårdare på PiteHavsbad
- Minilabbsansvarig
- Utbildningskonsult
- Webb & transporter på konstgalleri

Fyra filmer jag kan se om och om igen
- Stekta gröna tomater
- Legally blonde
- Trogen tjur sökes
- Ljuva november

Fyra städer jag har bott i
- Lillpite/Piteå
- London
- Bollnäs
- Umeå

Fyra teve-serier jag gärna ser
- Lost
- 24
- Prison break
- Cityakuten

Fyra ställen jag vill åka till
- Marocko (Marrakech)
- Prag
- Kenya (safari)
- Italien

Fyra webbsidor jag besöker dagligen
- Msn (väder & e-post)
- Expressen, aftonbladet & Piteå tidningen
- Brafilm (hyrfilm på Internet)
- Arbetsförmedlingen

Fyra favoriträtter
- Te (rabarbergrädd) och smörgås
- Sushi
- Hot tandoorikyckling (Gandhi)
- Kinamat (lunchbuffé på Eurasia)

Fyra ställen där jag trivs
- Hemma framför datorn
- Hemma i soffan
- Hos pappa
- På utlandsresande fot