Sidor

måndag, mars 12, 2007

Garderobjävel

I helgen fick jag pappa att såga av en bit av garobsstommens överdel och framför allt borra nya hål. Idag sågade jag ut lite till så att den ska passa. Skruvade fast ena sidan och tänkte ställa upp den och snabbt hoppa upp på stolen, hålla i överdelen och sätta fast andra sidan.
Men knappt hade jag satt en fot på min stol förrän det knakade i faneren och ovansidan kom farandes. Så nu är den trasig. Det är tydligt att jag inte ska ha den här tredje garderoben. Det är tydligt att man inte ska sätta i hop dom själv. Men gud *PIIIIIIIP* *PIIIP* skit. MORR!!!
Nu går jag på Claes Ohlssons och köper trälim.
Fungerar då inte min idé, så då blir det ingen *PIIIP* garderob. Då får det väl bli nån jäkla hatthylla istället. Nån som vill köpa en oöppnad Hopen dörrgarderob i mörkbrunt billigt?
*svordom* *svordom*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar