Sidor

lördag, augusti 27, 2011

Shoppat klocka

Idag har jag shoppat en ny klocka. Något som jag gör ca vart 3 till 8:e år. Inte så ofta alltså. Så just därför när jag stod där och inte kunde välja och det var jättemycket rea så slog jag till och köpte två.

En svart.
Nästan lite för cool för mig. Jag tänkte att jag ska prova något nytt.Å så blev det en plexi med bling bling.
Den kändes helt rätt, snygg till ringarna. Jätte, jättestor. Men som sagt, jag ska prova något nytt.Eller egentligen är de väl inte så gigantiska. Men det som suttit på min arm de senaste åren är denna:och före det var det en liten stormklocka. Så jag har minst fördubblat storleken på urtavlan med de nya. :)

2 kommentarer:

  1. Att det är! :) Den klänningen är SÅ fin!

    SvaraRadera
  2. Ja, det har du rätt i. Tack! :)

    Vilken gullhumla hon är.
    Har hon börjat på dagis nu?

    Ha en fin dag! :)

    SvaraRadera