Sidor

söndag, juni 30, 2013

Foton från juni 2013

Cykeltur in till stan för att titta på Piteå Summer Games paraden.
Jag smyger iväg till jobbet och dottern fortsätter sova i våran säng.
Lyx för alla när pappa Micke är hemma.
Klart! Härligt med sommarlov!
Midsommarafton
På väg till Svinöra för att köpa glass.
Det händer att barnen hjälper till hemma. Om pappan mutar.
Dottern har börjat gilla strumpbyxor.
Redo för dagis. Kepsen passar betydligt bättre nu än för 2 år sedan. :)
Alva var hos moster en stund medan jag gjorde några ärenden.
Då lekte hon med katten som heter Tiger.
Alva fick åka häst på PiteEnergis barnkalas.
Nationaldagen. Plugg i solen.
Jag sålde cupcakes för Lukas fotbollslag på en match mot Pif. "Vi" förlorade.
Men fick sälja lite i alla fall. Myggen höll på att äta upp mig.
Mitt solbrända söta barn. :)
Micke är nöjd över att ha köpt en snyggare grill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar