Sidor

söndag, mars 08, 2015

Veckans vardagsgarderob

Först hade jag svartbleka jeans och vit tröja men sen när jag kom hem tog jag på mig fleecekoftan också. Tyckte att det behövdes lite rött läppstift när jag var så färglös i hår och kläder. Hemmaplugg och vård av barn, vi klarade oss inte från "vabruari" men vi tog det i mars istället...
Odd Molly koftan i glatt rosa, "svarta" jeans. Dottern i meandis underbart sköna onepiece. Pluggeri och febrigt barn.
Röd Odd Molly kofta, "svarta" jeans. Dottern försöker vara i vägen och har valt sina kläder själv, striped zebra top och camelfärgade yogapants (meandi), har var alltså mycket piggare och feberfri.
Waves tunic (meandi) fick vara en topp till svarta jeans.
Hemmajobb och hemmaplugg.
Penguin top (meandi), stjärnscarf (MQ) och Boyfriend jeans denim (meandi).
Dottern bild 1: Bamse nattlinne (Lindex)
Dottern bild 2: Tunika med katter och turkosa yogapants (Meandi)
På bild två har jag mina nya Ecco skor, jag kom på att de ju faktiskt matchar scarfen.
Nu är det snart dags för vardag igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar