Sidor

torsdag, juli 14, 2011

InTrade tapeter

Igårkväll satt jag och kikade på InTrades inspirationsbilder. Mycket fint. Perfekta tapeter till lantliga hus och massor av fint. Men nu letade jag inspiration till bebisbarnets rum. Ingen utav dem var helt perfekt i sig men utmärkt som inspiration.Körsbärsblommor på tapeten, det gillar jag. Men den är lite för röd och lila är inte vad jag tänkt mig.Det här var inspirerande för att jag tänkte att jag kan använda urklippta fjärilar för att täcka tidigare borrhål. Fjärilar flyger ju både högt och lågt. Men sen behöver det ju inte nödvändigtvis vara fjärilar - det kan ju lika gärna vara en örn.Här gillade jag de diskreta snirkligarna bakom blommorna. Men inte färgerna på blommorna...

Idag lutar jag mest åt att strunta i tapetsering och istället måla en riktigt stor tavla.

3 kommentarer:

  1. sv: Jasså? nä det kan man väl inte bli för gammal för? :P jag fyller ju 25 nästa gång haha.. Men men..
    Vi får se om jag gört. Tror det. Resultat kommer upp i bloggen ! :D

    SvaraRadera
  2. Jag gillade de röda! Tänk om man kunde slippa alla möbler!

    SvaraRadera