Sidor

söndag, september 20, 2015

Veckans kläder

Klädd för förskoleklass och äpplet i handen, jag har beställt fruktkassen med nästa Linas. Sedan fler trevliga färgglada outfits för lek på skolan och fritids. Fredagkväll kom dock Elsa klänningen fram. Jag köpte den så i växten så nu börjar den vara lagom lång. Lördag var hon fin för att åka till morfar medan jag åkte på höstmarknad. Söndag var vi först iväg på me&i träff och sedan hem och byta om till dansen. Lillan valde sina danskläder själv och då blir det roligt med dans. Så vi fortsätter nog med det...
Själv har jag kört på svart och grått, lite ljusrosa med zebraränder och en härligt färgglad kjol när jag varit på me&i träffar. Träningströjan fick också komma fram tillsammans med motionsbandet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar