Sidor

söndag, juni 18, 2017

Söndagssummering


Den här veckan var jag hemma måndag och sedan pussade jag familjen hejdå på tisdagen och åkte ner till Malmö. Maken åkte till Norge dagen efter jag åkt så jag var fasligt glad över att jag kom hem dagen före examen. (Ibland för de ju för sig att lägga examen en annan dag än fredag.)
Torsdag kom jag hem och fredag var jag ledig för examensmys. Om vi översätter så betyder det att dottern har tid att åka och fika med sin mamma.
Det var en perfekt examen. Vädret var med oss. Barnen sjöng fint men inte hur många sånger som helst utan ett begränsat antal sånger per klass och inte en massa solouppträdanden och dikter som gör att allt tar flera timmar. De måste ha en bra musiklärare och dottern älskar verkligen när de har musik.


Veckans shopping:
Det blev lite reashopping på MQ till mig och höstjacka från Lindex till lillan. Vi kommer att vara matchade och stiliga till hösten. Min stickade klänningen är i alla fall skitsnygg! Tydligen gillar jag blå/vitt från MQ. (Min andra blåvita klänning därifrån.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar