Sidor

onsdag, augusti 15, 2007

Hemsida om ett bröllop

Egentligen borde jag måla och göra klart. Det vore förstås fanastiskt roligt om det var klart och fint här hemma. Men just nu känns det roligare att göra en hemsida om bröllopet åt mina kompisar som ska gifta sig. Så jag har pillat på med den i två kvällar nu. Svartvita bilder som lyser upp i färg när man rullar över dem var min idé till startsidan. Kompisarna gillade mitt layout förslag så vi kör på det. Det ska in fler knappar, exempelbilder ska bytas ut och texter ska in. Så det blir nog att pyssla någon kväll till.
Medan målarfärgen torkar alltså, jag ska se till att bli klar snart...

Jag uppdaterar med länk till bröllopssidan när den är klar.

1 kommentar:

  1. Hittade dig via tisdagstema och måste beröma den fina hemsidan till dina vänner. Det serjättehärligt ut! /Sofie

    SvaraRadera