Sidor

fredag, augusti 24, 2007

På smällen

Ikväll har jag varit på bio, det var ett bra tag sedan sist. Jag läste någon recension som sa att filmen "På smällen" var det roligaste man kunde ha på bio just nu. Jag måste nog hålla med, den lyckades få mig att skratta högt några gånger.
Filmen handlar om Alison (Catherine Heigl från "Grey's anatomy") som firar sin befordran på en bar. Där träffar hon slackern Ben som mest röker på med sina kompisar. De hamnar i säng utan kondom och åtta veckor senare förstår hon att hon är på smällen. Så hon och Ben bestämmer sig för att ge det en chans och försöker lära känna varandra trots att de är helt olika. Ben menar väl, men mig hade han då drivit till vansinne...
Dock är det ibland hejdlöst roligt.

1 kommentar:

  1. Hej! Är också otroligt sugen på att se denna film. :) Hoppas det kan bli till veckan här om det blir lite sämre väder.
    Hoppas du får en bra söndag! :)

    SvaraRadera