Sidor

söndag, januari 25, 2009

Brudbuketter

På mässan var det uppställt flera brudbuketter. Många utav dem var lite murkna så det var väl inte så bra reklam för den som gjort dem. En murken brudbukett till bröllopet skulle kunna få vem som helst att förvandlas till en morrande bridezilla.
Men ändå, här är lite inspiration.Jag gillar boll buketter. Men rosa ska jag inte ha.Rött är mer min stil. Kanske gillar jag rött så mycket att jag vill ha en röd klänning och då passar ju vitt till buketten.Jag gillar trådarna på den här boll buketten.Ännu en viting med lite murgröna denna gång (som hängde ner lite).Om man vill ha en större vit bukett som hänger ner ännu mer.En stor rosa brudbukett för den som känner att de vill ha det. Jag gillar flamingoblommor men inte resten.

3 kommentarer:

  1. Du får intervjua mig ändå *skratt*

    SvaraRadera
  2. Gulligt av dig och lämna komentaren inne hos mig :)

    jag har faktiskt hört något liknande och när jag tänker fårpläd till lillans rum så är det till och ha på golvet...

    men det var jättegulligt av dig och säga ifrån! :)

    ha en trevlig dag!

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Hah, googlade lite och hittade det här. Lite roligt då jag har gjort två av dessa brudbuketter.

    SvaraRadera