Sidor

tisdag, januari 13, 2009

Today

Jag körde till Umeå igår kväll. Idag har jag haft kurs med 6 elever och sedan hälsade jag på kontoret och kramades med flickorna. Kul, att se dem igen.
Hemma i lägenheten fixade jag till lite (bäddade sängen igen) för att någon skulle komma och titta på den (jo, de är några som tittar på lägenheten nu. Nu vågar folk visst tänka framåt igen).
Sedan shoppade jag på stan (sushi på Coop, rouge på Makeup store) och tänkte att visningen nog var klar men det var den inte så jag gick ner till förrådet. Jag hade tänkt packa ihop lite men istället upptäckte jag att jag inte hade med mig nyckeln. Klantarsel.
Men då blev det i och för sig lättare att packa ner småkrafs. Mindre viktigt att fylla alla kartonger till max och det blev bara tre som fick följa med hem. Tillsammans med två tomma och stiliga förvaringsboxar, en kasse sprit, en stor ikeapåse fryst mat och datorn. Jag kom mig inte iväg förrän nio och var hemma halv tolv och packade ur bilen.

Så då vet ni vad jag haft för mig idag.

Det måste tilläggas att jag var mycket tacksam att jag slapp börja med att skotta när jag kom hem, det hade tonåringen redan gjort.
Ordning och reda på pojken!


Jag glömde helt att åka till Plantagen och köpa mer Yankee candle clean cotton. :(
Finns det någon återförsäljare i Piteå? Eller är det webbshoppen som gäller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar