Sidor

måndag, januari 12, 2009

Ny mobil

Jag har ju glömt visa min nya mobil.
I bloggen alltså, inte i verkligheten.
I verkligheten frågar jag folk:
- Har jag visat min nya mobil?
och så svarar dom:
- *Suck* JAAAAA!
Vilket låter som om jag gjort det minst en gång tidigare.

Men jag är väldigt nöjd med mitt köp. Mobilen är i ärlighetens namn inköpt helt på utseende, resten är bonus. Headset följde med i kartongen och ett litet fodral (så den inte blir repig). Jag gillar ringsignalen också, den som var standard. Sen så har den väl en massa funktioner också som jag inte satt mig in i och egentligen inte behöver.

Men det finns en nackdel, jag vet inte riktigt hur man väljer ord när man skriver sms. Alltså blir det lite konstiga sms om jag skulle skicka några, så det gör jag inte. Det var flera år sedan jag hade en Nokia.

3 kommentarer:

  1. Tackar tackar :)

    SvaraRadera
  2. Gratulerat honom ännu?:)
    Tror inte du får sparken som kompis.

    Förstår att 2 veckor är lite för kort tid.Thailand är en riktig långresa,och då vill man passa på att se så mkt som möjligt.Tur att du har en karl som är inne på samma spår som dig,inte illa :)

    Hur var partygrabbarnas form då?
    Slitna?:)

    SvaraRadera
  3. Kul att du fortfarande kikar in!

    Vi syns! : )

    SvaraRadera