Sidor

tisdag, juni 29, 2010

Bok: Ljudet av ditt hjärta

Nu har jag läst tredje Twilight boken. De är lättlästa och lättsmälta så det går i rask takt.
Jag vet inte om det är att jag sett filmerna först men jag tycker att tredje boken är bäst hittills. Den är inte lika "tonårig" och lite mer spännande. Det händer grejor i Forks och mystiska försvinnanden sker i närliggande Seattle. Tredje filmen borde vara bättre än 1:an & 2:an!
(Men om jag vore dom skulle jag ha låtit Dakota Fanning ha lite mer Shirley Temple frisyr istället för det strikta bakåtslickade som hon hade i förra filmen.) Nåja, inatt är det i alla fall smygpremiär på bio. Min fanatiska syster bokade för flera månader sedan och barnvakt är ordnat till den lilla.


Uppdatering
Filmen var helt klart den bästa hittills i Twilight serien. De har inte missat mycket som finns i boken, så jag tror man förstår utan att ha läst den.

2 kommentarer:

  1. 3:e boken är helt klart bäst - Av de 3 första!Skynda dig sedan att läsa den 4:e,för jag har aldrih någonsin läst en sån bra bok i hela mitt liv.Då kan vi snacka att det händer grejer :)

    Ha det så trevligt på bion ikväll.Jag är lite avundsjuk faktiskt!

    SvaraRadera
  2. vad behöver du för saker? nellie har så mkt att jag gjort iordning en påse som jag ska göra mig av med, du får gärna ta det om du vill! :)
    Jag kan maila dig en bild senare på de jag har.

    SvaraRadera