Sidor

lördag, juni 05, 2010

Film: Sex and the city 2

Jag var med tjejernaoch såg SATC 2. När vi hämtat biobiljetterna gick vi över till Challenge och drack en drink. Jag skulle smaka Cosmopolitan och kom fram till att jag inte tycker om det. Nog finns det godare grejor.
Kaffe med en baileys på sidan om till exempel.

Jag fick i alla fall ta på mig ett par högklackade skor. Tonåringen tyckte jag var nördig som klädde upp mig för att gå på bio. Fast egenligen klädde jag ju upp mig för att gå ur huset.

Filmen var så där. Jag skulle inte rekommendera nån att se den men när man följt serien måste man ju det ändå. Den stora behållningen var när Big gav Carrie en tv på bröllopsdagen "för svartvita filmer". Sedan låg han och såg på tv och vad visades? Jo, "Dödlig fångst".
(Ett program där de fiskar krabbor ute på havet.)
Det programmet känner jag igen från våran egen sovrumstv och det är verkligen inte jag som tittar på det. Jag somnar rätt fort till det där programmet.

1 kommentar:

  1. Men!Så filmen var ingen höjdare?Men som sagt,man måste nog se den ändå då man har följt serien och sett första filmen.

    SvaraRadera