Sidor

fredag, oktober 01, 2010

En liten älva

Denna fantastiska lilla Tingeling klänning finns på Toys R'us. Helt underbar. Den tror jag faktiskt att våran lilla måste få i födelsedagspresent eller julklapp nästa år då hon fyllt två.
Jag kan se henne springa omkring i den.
(Den är dyr, 500 spänn. Men det kanske går att hitta billigare men likadan på Internet. I butiken fanns en budgetvariant också.)

Vi ska ju på barnkalas i helgen men tyvärr hade vi ju redan köpt present. Annars hade man ju kunnat gå ihop flera kompisar och köpa denna. De hade flera andra underbara prinsessdrömmar också.Bland annat en underbar Snövit för barn.(Det där med kortkorta prinsessklänningar för vuxna har jag ju uttalat mig om tidigare.)

Jag undrar om pojkarna tycker att inbyggda muskler är lika fantastiskt som de flesta små flickor gör om rysch-pysch och prinsessklänningar?

1 kommentar: