Sidor

söndag, oktober 24, 2010

Inställt

Vi har pratat om det och kommit fram till att vi ställer in vår planerade bröllopsfest. Det är ju liksom för länge sedan vi gifte oss nu. Med en bebis och bygge så känns det inte så roligt att fixa fest utan mest bara jobbigt.
En vacker dag kanske vi fixar fest bara för att det är skoj.
Men då kallar vi det inte bröllopsfest.

Tyvärr var jag ju så förutseende att jag beställde fina bilder till inbjudningskorten och nu vet jag inte vad jag ska göra med den högen. Förutom att stoppa den i papperskorgen.
Det är inte alltid bra att vara ute i god tid...

(Ett annat exempel på det är att jag har en vinteroverall till lillan i storlek 74, som visade sig vara en storlek som passade mitt i sommaren. Onödigt.)

2 kommentarer:

  1. Ärsch vad synd att ni inte fick användning av inbjudningskorten för de var verkligen fina! Gillar verkligen Petra Halls som fotograf är sugen på att anlita henne när vi gifter oss :)

    Vad spännande med både bebis och bygge, kan förstå att ni har fullt upp.

    Svar:
    Tack! Ja det känns verkligen som ett helt annat rum speciellt då vi flyttade sängen närmare väggen och fick mer utrymme vid garderoberna.

    SvaraRadera
  2. Ja, det är lite synd.
    Men, men. Vi får ordna en fest i andra former, kanske halloweenfest och då slipper vi som en bonus det mesta av uppmärksamheten. :)

    Klart att ni ska anlita Petra, jag är jättenöjd med våra foton och det är något man har kvar resten av livet.

    SvaraRadera