Sidor

lördag, november 24, 2012

Fjärilar i barnrummet

Jag blev inspirerad av den där tapeten med fjärilar från Intrade. Inspirerad, men inte så att jag ville ha just den tapeten, bara lite fjärilar.
Lyckligtvis så jobbade en kompis åt mig på tapetbutik på den tiden och de byter ju ut lite prover ibland när tapeter utgår. Så jag fick flera våder av lite olika tapeter.
En av dem var ljust pärlemorrosa med fjärilar.
De klippte jag ut och nu har jag klistrat upp några stycken i Alvas rum.
Jag har även fått tag i den vita varianten av blomsterlampan
som jag ska hänga upp lite längre ner bredvid den rosa.
Det har även blivit en stapel av djur bakom dörren.
(siluetter i olika tapeter i guld och brunt.)
Så här ser de ut.
Elefant, zebra, lejon och giraff


2 kommentarer:

  1. Söt blogg du har :-)
    Skulle bli superglad om just du kolla in i min internetshop.

    www.Gniztra.com

    Finns fake piercings,smycken,Hello kitty,Playboy,MAC smink och mycke mera.

    Allt i lager och skickas ut inom 12timmar.
    Kram Gniztra

    SvaraRadera
  2. Å vad du är duktig!
    Kram från mamma

    SvaraRadera