Sidor

måndag, april 08, 2013

Födelsedagstårta och tulpaner

I fredags fyllde jag år så jag bakade jag födelsedagstårta till mig själv. Jag köpte mig även två paket tulpaner och hade det fin, fint på bordet. I lördags åt vi frukost i två timmar och sen promenerade jag och lilla fröken in till stan och köpte oss var sin bok, hon fick "Ingrid ska sova" av mig (lagom mycket text för en godnattsaga) och jag fick "Om jag var din hemmafru" av henne i födelsedagspresent. Sen åt vi en sen sushi-lunch på stan, köpte en present inför Alvas första kalas hos en kompis som hon hittat själv (på dagis). Så gick vi hem. Bytte om och sen sov Alva hos sin moster med kusinen medan jag var på tjejmiddag/fest. Hon har önskat att kusinen ska sova över hos henne men hans mamma vill ju hellre ha honom hemma hos sig så det passade bra att hon sov över där istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar