Sidor

fredag, augusti 22, 2014

Höstkoftan 2014

Puckerhood från Odd Molly.
Jag vet inte om jag har berättat det. Men förra sommaren rensade jag ut i garderoben och slängde verkligen alla fula noppriga koftor. Mitt i sommaren. Helt enkelt för att jag skulle känna att jag är tvungen att köpa nya. Jag tänker satsa på kvalité. Koftorna man köper för 300 kr på lågpriskedjorna blir noppriga på två dagar innan man ens hunnit tvätta dem och då är de inte så roliga längre.
Det är så billigt blir dyrt, för sedan känner jag mig inte fin längre.
Förra sommaren fyndade jag en grå kofta på Tradera. Den var i nyskick och har hållit bra. I år blev det denna, inköpt under sommaren när det var rea.
En glad rosa färg. Jag kände mig i alla fall fin på campingen i somras.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar