Sidor

söndag, november 02, 2014

Glossy box oktober

Det är som en present när den här lilla lådan. Oktober månads glossy box.
En produkt är alltid full storlek och det är roligt att testa nya. Ibland hittar man en favorit. Förra månadens primer är riktigt bra! Jag gillar verkligen lypsylet också.


Denna box innehöll en fullstor produkt från Make up store. Den kallas High tech lighter och ska användas till att ljusa upp delar av ansiktet. Om man vill.

Dax Alcogel Per & Lily
Handsprit som efteråt doftar päron och blommor. Det gillar jag, den kan få hänga med i väskan.

Egyptian magic Allpurpose skin cream
Jag behöver riktigt återfuktande krämer nu när det börjar bli kallt. Den var den mest intressanta i boxen men var tyvärr inte riktigt vad jag sökte...

Cheeck and lip tint "Coral blossom
Färg till kinder och läppar. Den var väl inte riktigt min grej. Det kittlas på munnen och färgen blir lite väl hudfärgad.

Rouge "So susan"
Trevlig färg. Synd att jag just hade köpt en ny rouge för att den jag hade var slut.

Me Me Me Cosmetics som gör kind & läppfärgen erbjuder 20% rabatt på första ordern om man anger koden "glossybox20", erbjudandet gäller året ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar