Sidor

söndag, november 09, 2014

Söndag med fars dagsfirande

Dagen har varit bra. Vi började med att lillan äntligen överlämnade teckningen hon noggrant färglagt till sin pappa. Han fick även ett paket med en t-shirt som hon hade valt. Så hon överlämnade den och stod sedan med en (snart) femårings entusiasm och hoppade upp och ner. Skrattades och ropande:
- Öppna den! Öppna den pappa! Öppna den, du kommer att älska den!

Det är en lycka att få, men även en lycka att ge...
Den här fick han.
En cool Darth Vader t-shirt som lillan valt ut.
Jag tyckte om trycket, det var fint.
Vi ska även fira fadern med hemmagjord pizza.

Medan han var och åkte långfärdsskridskor på isen blev det 3 km på gåbandet. Mitt "hemmagym" levererade samtidigt ett avsnitt av "Sons of anarchy ". Serien är lite lagom bra. Jag kan se den och tycka att det är bra men känner inte att jag måste plöja igenom hela serien direkt. (Nu är jag på säsong tre.)
Dessutom så har jag nått botten på tvättkorgen med svarta kläder. Sista laddningen snurrar i maskinen nu. En bra söndag alltså.

Motion, rena kläder, god mat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar