Sidor

lördag, november 01, 2014

Läskiga clowner och läskiga filmer

Dottern provade denna mask på Teknikmagasinet idag (jag skulle ha en HDMI kabel). Hon ville skicka en bild till sin pappa och skriva bus eller godis. Hon vet att han inte gillar clowner så hon tänkte nog att hon får mycket godis i så fall...
Det handlar nog om skräckisen "Det".

Jag och min syster hade tänkt se en spännande film igår men vi hittade ingen som inte såg FÖR läskig ut så istället såg vi ett kostymdrama. Jag berättade det för dottern idag när hon undrade om vi skulle se en läskig film. Hon log lite och frågade om hon fick viska en sak till mig. (Ja) 
Lova då att du inte blir arg. (Ja, jag ska inte bli arg.) 
Du får inte bli ledsen heller... (nej, okej.)
Så lutar hon sig allvarligt fram och nu undrar jag ju verkligen vad hon ska viska i mitt öra.
- Då är ni fegisar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar